środa, 16 maja 2012

Muminy



Zostały tylko te z imitacją flagi które można mieć za 1 zł.
Aukcje obserwuje 21 osób , ciekawa jestem kto pierwszy zalicytuje :)

Reszta sprzedana za ceny od 40 do 50 zł już z wysyłką.
Zapraszam do składania zamówień.
Ostatnie 2 były dość nietypowe:
wykonywałam znaczek VW i napis I love GKS WYBRZEZE
także wszystko możliwe :)


Czasu mam mało, oswajam sie powoli z pracą. A i Mała Pysia zapełnia mi każdą wolną chwile.
Sesja na studiach już od przyszłego tygodnia także trzymać kciuki

Pozdrawiam ciepło

2 komentarze:

  1. Skoro sesja to życzę dużo redbulli :> Nawiasem mówiąc, to ciekawe buty z Cookie Monster. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się cieszę, że tu trafiłam ! W tym miesiącu już niestety zbankrutowałam, ale połaszę się w przyszłym !
    Czy na czarnych tenisówkach dałoby się namalować ?

    OdpowiedzUsuń